Doet&OntmoetHeader.png

Doornakkers Doet & Ontmoet: Tennis bij TVdD

Gisteren - 21:56

Op zondag 26 mei wordt bij ons in Tongelre op ons eigen Dirigentplein een verbindende buurtmarkt georganiseerd. Voor iedereen in de wijk die op zoek is naar gezelligheid en een leuke activiteit. Op de markt wachten sport, spel, muziek, workshops, eten en drinken. Hardstikke gezellig en natuurlijk is TV De Doornakkers daarbij. We hebben een eigen stalletje en alle ruimte voor een mini-veldje, met rackets ballen en plezier.  We nodigen alle leden uit om zelf ook even langs te lopen op de markt. Daarnaast zijn we op zoek naar een aantal vrijwilligers om met Fabian onze tennisleraar het miniveldje mee te bemensen en uit te stralen hoe leuk tennis in Tongelre is. Heb je deze middag een paar uur beschikbaar laat dit dan even weten aan [email protected]. Tot dan!

clubfoto